Прибирання

Де взяти ідею для проекту?

Придумати!

Ну да … Відповідь очевидна. Але не завжди зрозуміло, як це зробити.

Для себе систематизував свої і чужі напрацювання по генерації ідей для інтернет-проектів. І зараз поділюся ними з тобою.

№1. Вирішити свою проблему.

Найпростішою і очевидний спосіб – це знайти свою проблему.
По-любому тебе щось дратує, дратує або як мінімум забирає час.

Навіть якщо у тебе все прекрасно. Уяви, що хочеш через інтернет зробити в 10 разів більше дій, щоб заробити більше грошей …
У 10 разів більше відправити повідомлень, в 10 разів більше опублікувати оголошень, в 10 разів більше створити рекламних картинок і так далі …

Думаю, думка зрозуміла. Проблема нестачі часу точно виникне.

І на кожну проблему – можна запропонувати рішення у вигляді сервісу.

Хочеш швидше створювати рекламні зображення?
Сервіс для швидкого створення зображень за шаблоном.

Хочеться більше публікувати оголошень на дошках?
Сервіс по публікації оголошень.

Хочеться торгувати на криптовалюта, що не стежачи за ними?
Сервіс для моніторингу ціни і автоматичної торгівлі.

Все можливо! Чи не обмежуйся сумнівами.
Якщо щось здається неможливим, погуглити, майбутнє вже настало.

№2. Вирішити чужу проблему.

Ай-ай-ай Підглядати недобре, але саме цим ми займаємося в другому способі пошуку ідей для проектів.

По суті цей спосіб не сильно відрізняється від першого, але ми беремо за основу не своє проблему, а чужу.
Дивимося на найближчих колег, знайомих, друзів і аналізуємо.

Що можна вблагати в їх роботі?
Що можна прискорити?
Які кроки постійно повторюються?

Знайшли проблеми.
І знову.
Всі ці штуки можна автоматизувати.
І заробити на цьому.

№3. Доповнити чужий проект.

У невеликих сервісів, як правило, маленький функціонал.
Якщо ти використовуєш якийсь сервіс і часто не вистачає якихось функцій, то можна створити аналогічний проект з розширеним функціоналом.

Наприклад, раніше були якісь маленькі сервіси (вже не пам’ятаю) зі збору активної аудиторії з паблік, але їх витіснили більш наворочені проекти, які пропонують більш зручну роботу з цільовою аудиторією і розширений фунціонал.

Чому б не зробити аналогічно …

№4. Розділити чужий проект.

Ага … Тепер ми не доповнюємо, а пиляємо проекти.

Бувають досить великі проекти (типу Паблера), в яких багатий функціонал. І багатьма з них люди не користуються.

Якщо людині цікаво відстежувати рекламу тільки в інстаграме, то він буде користуватися тільки функціоналом по ІНСТЕ, але платить 3000 гривень на місяць за все можливості.

Можна запропонувати таким людям тільки ИНСТА за ціною – 1000 гривень.
До кого піде клієнт?

До нас.
Навіщо платити більше за ті ж опції?

№5. Генерація ідей.

Мій улюблений спосіб.

Він може здатися трохи шізойдним, і більше підходить під оффлайн штуки. Але про нього все одно розповім.

Перебір і об’єднання

Беремо будь-яку послугу, тему або предмет і намагаємося схрестити з іншими предметами, темами або послугами.

Приклад: тема – вечеря на двох.
Перебираємо з темами місць: кафе, квартира, машина, дах, під’їзд, пристань, човен, повітряна куля і так далі

Тільки на цьому можна запропонувати псевдоекстремальний вечерю в стилі під’їзду або романтичну вечерю на повітряній кулі.

Теж саме для інтернет сфер. У багатьох речах необхідний оптимізація.
Основна тема, нехай буде оптимізація.
Перебираємо: таргет, контекст, торгівля, облік податків і так далі-

Отримали ідеї для сервісів, які допомагають оптимізувати таргет, контекст, торгівлю і облік податків.

Перебір того, що бачиш

Дивишся навколо і з’єднуєш те, що в зоні видимості.

Телефон + зошит = записна книжка в телефоні (таких додатки повно …).
Монітор + кросівки = кросівки з монітором (шиза, рухаємося далі).
Килим для взуття + телефон = килимок для телефону (ну може бути …).

Спостереження + вивчення інформації

Іноді ідеї приходять самі (насправді мозок спостерігав і видав результат).
Читання книг, відпочинок, активна робота після відпустки. Загалом вивчення інформації і зміна діяльності сприяє автоматичної генерації ідей.

P.S. Якось так.
Ідеї ??придумані. Справа за малим – втілити в життя: D