Відносини

Психологічні прийоми, які допоможуть вам в житті

Щоб бути виділитися з натовпу і нарешті почати бути кращим, незалежного від області, необхідно мати спеціальні особистісні якості і прийоми спілкування з людьми. Такі навички будуть допомагати незалежно від сфери вашої роботи і положення в суспільстві. Детально деякі способи і навички спілкування з людьми описані в книгах автора Дейл Карнегі.

Чи не скаржтеся, що не критикуйте, не осуджуйте

Ніхто не любить критику. Візьмемо, наприклад, вчинок Авраама Лінкольна. Один з його воєначальників під час громадянської війни не послухався наказу і не повів війська в бій. З якихось особистих міркувань або даремно, тому що був боягуз. Хоча можливість була найсприятливіших. І Лінкольн замість того, щоб засуджувати і критикувати дії воєначальника – він посилає лист в нейтральному тоні. Так як прекрасно розуміє, що той уже сам все зрозумів і він не чинить на нього тиск.

Не варто також і скаржитися – ніхто не любить, тих хто багато нарікає на свою долю. Максимум, що можна зробити в невдалі періоди життя – це поділиться цим з кимось із рідних чи близьких. А скаржитися на роботі або в вашої звичайної компанії – викличе море негативних емоції.

Робіть справедливу і іскріння оцінку достоїнств людей

Оцінюйте людей по їх гідності, але лестити не варто. Звичайно, якщо ви будете просто говорити співрозмовникові про те, який він неймовірний – це матиме ефект. Але це може бути неправдою і куди краще оцінити людей по їх справжнім заслугах. Людині завжди приємно чути компліменти, але коли вони ще й від серця – це по-справжньому радісно. Це як дарувати подарунки, начебто і собі приємно, і в той же час створюєш приємний настрій іншому.

Спонукаєте в людині бажання

Уявіть ситуацію, що вам необхідно влаштуватися на роботу. І розглянемо 2 варіації цих подій. У першому випадку людина відправляє наступного роду резюме роботодавцю – він описує свої навички, хвалиться, виявляє сильні сторони, характеризує себе, але пише тільки думаючи про себе, і який він хороший чудовий працівник. У другому варіанті резюме було складено так – здобувач пише, як неймовірно вигідно буде його взяти, які вигоди отримає компанія, як зростуть їхні можливості. Він думає про себе з боку компанії, тому його резюме буде виглядати більш привабливо.

Так і у всьому. Якщо ви працівник торгової сфери використовуйте цей прийом. Або, припустимо, вам потрібно переконати когось – спонукайте в людині сильне бажання, розкажіть йому про всіх, що відкриваються йому можливості. Це дуже корисна навичка, який, безумовно, стане в нагоді вам в багатьох ситуація.

Ставте себе на чуже місце

Розуміння інших найправильніший навик. Здатність бачити людину і його бажання не тільки зі своєї дзвіниці допоможе вам як і в звичайних повсякденних справах, так і на роботі, і спілкуванні з іншими людьми. Якщо ви є людиною, яка здатна з боку співрозмовника оцінити ситуацію – то вам дуже пощастило. Такі люди домагаються
хороших результату по життю в цілому. Наприклад, у вас зав’язалася суперечка з вашим партнером і ви ніяк не можете прийти до компромісу. Але як тільки ви почнете дивитися на ситуацію його очима, намагатися відчути те, що відчуває він – ви неодмінно зможете прийти до одноголосного рішення. І на роботі будь то ви підлеглий або начальник – вам буде легше знайти рішення проблеми.